کد خبر : 208481
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 10:45

ترافیک سئو چیست؟

ترافیک سئو چیست؟

  به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از کلیپ فولیو ترافیک سئو زمانی است که افراد با یافتن یک وب سایت از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ از آن بازدید می کنند. آنها با استفاده از کلمات کلیدی جستجو می کنند و موتور جستجو وب سایت هایی را به آنها نشان می

 

به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از کلیپ فولیو ترافیک سئو زمانی است که افراد با یافتن یک وب سایت از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ از آن بازدید می کنند. آنها با استفاده از کلمات کلیدی جستجو می کنند و موتور جستجو وب سایت هایی را به آنها نشان می دهد که مطابقت دارند. اگر یک وب سایت در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشد، ترافیک سئو بیشتری دریافت می کند. این نوع ترافیک خوب است زیرا بر خلاف تبلیغات پولی متمرکز و رایگان است.

با ترکیب معیارهای بازدید وب با معیارهای تکمیل هدف، تصویر کاملی از عملکرد سئوی خود به دست می آورید. اغلب اوقات، سئو به عنوان یک تلاش جداگانه در نظر گرفته می شود، در حالی که در واقع باید در چارچوب عملکرد وب سایت شما و تلاش های بازاریابی گسترده تر دیده شود. از این KPI برای ارائه دیدگاهی به تیم بازاریابی جستجوی خود در داشبورد Google Analytics استفاده کنید.

 

ترافیک سئو: شرایط کلیدی

 

  • ترافیک: بازدیدکنندگان سایت شما.
  • جستجوی ارگانیک: نتایج جستجوی ارگانیک فهرست‌های صفحه وب هستند که بیشترین مطابقت را با پرس و جوی جستجوی کاربر بر اساس ارتباط دارند. نتایج جستجوی «طبیعی» نیز نامیده می‌شود، رتبه‌بندی بالا در نتایج ارگانیک همان چیزی است که SEO به آن اشاره می‌کند.
  • جستجوی پولی: بازاریابی جستجوی پولی به این معنی است که شما در فهرست های حمایت شده یک موتور جستجو یا یک سایت شریک با پرداخت هر بار که روی تبلیغ شما کلیک می شود (پرداخت به ازای کلیک – PPC) یا به طور معمول، زمانی که تبلیغ شما نمایش داده می شود (هزینه) تبلیغ می کنید. -به ازای برداشت – CPM).
  • رتبه ترافیک: رتبه بندی میزان ترافیک سایت شما در مقایسه با سایر سایت های اینترنتی. می توانید رتبه ترافیک خود را در الکسا بررسی کنید.

 

معیار ترافیک سئو

برای ترافیک سئو به یک منبع تکیه نکنید تا نتایج خود را محک بزنید. آویناش کاوشیک از Occam’s Razor، پیشنهاد می‌کند که ابتدا باید به صورت داخلی به داده‌های خود نگاه کنید تا روند ماه به ماه را برای هر سال و سال‌های مختلف ببینید. محک زدن نتایج جستجوی ارگانیک و نتایج جستجوی پولی دیگر محدود به داده های صنعت از تحلیلگران خارجی نیست. این گزارش ها هنوز مفید هستند، اما در ترکیب با داده های رقبا. استراتژی معیار مورد علاقه کاوشیک این است که عملکرد واقعی صنعت را به عنوان لایه زمینه مورد نیاز در نظر بگیرد، سپس به دنبال رقبای بزرگ به عنوان لایه دو باشد.

 

چالش های ترافیک SEO

  • گوگل و بازار شما ثابت نیستند. شما باید با محیط در حال تغییر کنار بیایید – فن آوری های در حال تکامل، الگوریتم های تغییر Google، تغییرات رفتاری در بازار، برنامه ها و دستگاه های جدید و غیره.
  • این KPI برای زیر نظر گرفتن تلاش‌های سئوی شما بسیار مفید است، اما نمی‌توان آن را به صورت واقعی در نظر گرفت. برای دریافت تصویر کامل، باید این KPI را با سایر معیارها و KPIهای SEO جفت کنید.
  • تغییرات مکرری در SERP ها وجود دارد، به ویژه گوگل که جستجوی عمودی/جهانی را تبلیغ می کند و محصولات خود را بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک قرار می دهد که بیشتر به سمت پایین هدایت می شوند. با انتظارات خود واقع بین باشید.

 

بهترین روش های ترافیک SEO

ابزارهای بسیار خوبی برای کنترل ترافیک SEO شما وجود دارد. اکثر بازاریابان دیجیتال ابتدا برای جمع آوری داده های سئو به گوگل آنالیتیکس نگاه می کنند، اما ابزارهای عالی نیز وجود دارد که این پلت فرم را بهبود می بخشد. به طور خاص، الکسا ابزار خوبی برای درک معیارها و منابع ترافیک است. حتی می‌توانید داده‌های Moz را با سایر معیارهای عملکرد وب از Google Analytics، Mixpanel، منابع داده سفارشی خود و تقریباً هر سرویسی که می‌خواهید در Klipfolio ترکیب کنید.

علاوه بر این، از آنجایی که موتورهای جستجو ثابت نیستند، همیشه باید این معیار را زیر نظر داشته باشید.   

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود فيلم و سريال و زيرنويس فارسي

چگونه یک رپوراتاژ آگهی خوب و موثر بنویسیم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح