کاوازاکی از طرف قدرتمند H2 در کنار هم رونمایی می کند تا رقبا را به چالش بکشد

[ad_1] آماده شوید تا زانو را به یک پادشاه جدید خم کنید: پروژه جدید H2 از کاوازاکی ، به زودی به عنوان قدرتمندترین جانبی جهان (SXS) اولین بار در جهان آغاز شد. پس از سالها اجازه دادن به پولاریس و قوطی با همدیگر را از تخت سلطنت ، کاوازاکی با یک دستگاه فوق العاده جدید
[ad_1]
آماده شوید تا زانو را به یک پادشاه جدید خم کنید: پروژه جدید H2 از کاوازاکی ، به زودی به عنوان قدرتمندترین جانبی جهان (SXS) اولین بار در جهان آغاز شد. پس از سالها اجازه دادن به پولاریس و قوطی با همدیگر را از تخت سلطنت ، کاوازاکی با یک دستگاه فوق العاده جدید با استفاده از جانوران UTV به نبرد UTV پرقدرت می اندازد. این چیزی از نینجا H2 چهار چرخ خواهد بود که به معنای خاموش کردن سخت و راست بر روی خاک ، سنگ و گرد و غبار است و حداقل یک مسافر وحشتناک در هواپیما دارد.
سالهاست که ما به طور مداوم به عنوان Polaris و Can-Am به طور مداوم در حال جهش به عنوان “قدرتمندترین SX های جهان” هستیم. در حقیقت ، آنها اغلب به یکدیگر صعود می کنند ، این عنوان باید با یک ستاره اجباری “برای لحظه” همراه باشد.
اما کاوازاکی همچنین دارای تاریخچه طولانی و برجسته ای در بازار بیشتر UTV است ، که یکی از مبدا سازان این گروه پس از معرفی قاطر کار با محوریت کار در سال ۱۹۸۸ است.
با این حال ، کاوازاکی از جنگهای قدرتمند/عملکردی برتر خارج شده است و اجازه می دهد آن را به عنوان یک سگ دو طرفه بین Polaris و Can-Am بازی کند. اما یک تیزر که در این ماه منتشر شد ، نشان می دهد که آماده ورود به آن است.
Polaris اولین ضربه را در این نبرد خاص انجام داد که بخش ورزشی کاملاً تفریحی را در کنار هم جدا کرد و با معرفی Ranger RZR 800 در سال ۲۰۰۸ از بازار سنتی UTV استفاده کرد. مفهوم یک UTV تفریحی در آن زمان بسیار جدید بود ، RZR به عنوان سه گانه سنتی تر ، رانگر متمرکز کار شد.
با توجه به استانداردهای امروز ، که RZR 800 اولیه از یک موتور دوتایی چهار سیلندر ۷۶۰ سی سی استفاده می شود و ۵۲ اسب بخار متوسط را توسعه می دهد. این خود را از UTV های کارگری هدفمند و هدفمند روز با بدنه کم و عملکردی گرا که دارای یک عرض باریک و دوستدار ۵۰ در (۱۲۷ سانتی متر) ، یک جفت صندلی سطل و یک سرعت ۵۵ مایل در ساعت (۸۹ کیلومتر در ساعت) است ، متمایز کرد. این محصولی بود که اشتیاق آتشین ، یک روش جدید برای تجربه واقعی مسیرهای پیاده روی ، تپه ها و گسترش های خارج از جاده از همه اندازه ها و سبک ها را به همراه داشت.

قطبش
پولاریس با گرم شدن سایر سازندگان UTV به بازار جدید ورزش در حال ظهور ، رقابت های اولیه را بدست آورد ، اما این آشکار سال ۲۰۱۲ Can-Am Maverick بود که واقعاً چیزی را برای فکر کردن در اختیار داشت. فراتر از پرتاب کلاه خود به حلقه SXS با قدرت بالا ، Can-Am از Polaris به اولین کسی که به رقم های سه گانه ضربه می زد ، شلیک کرد و موتور Rotax V-Twin 101 اسب بخار آن را به دست آورد و در بین Maverick 1000R 2013 قرار گرفت.
پولاریس اجازه نداد که مدت طولانی بایستد. کمتر از یک سال بعد ، آن را به دست آورد و مدل سه رقمی خود را معرفی کرد: ۱۰۷ اسب بخار ۲۰۱۴ RZR XP 1000. در صدر.
سپس یک سال بعد ، Can-Am دادگاه را با یک Ace روشن به نام Maverick X DS Turbo ، یک نوع ۱۲۱ اسب بخار به عنوان اولین توربو در بازار تقسیم کرد.
این نبرد از آن زمان به بعد ادامه یافته است ، و در حالی که کاوازاکی با اولین حضور در سال ۲۰۱۹ از Teryx KRX 1000 نزدیکتر شد ، اولین طرف جانبی آن که تمام ادعاهای کار و ابزار را به نفع هیجان ۱۰۰۰ سی سی ریخت ، هرگز در جنگهای قدرت/سرعت پیش نرفت. تا زمانی که ۲۰۲۰ KRX 1000 با ۱۱۲ اسب بخار آغاز شد ، از ارتفاعات Polaris و Can-Am بسیار کوتاه بود.

دو سال بعد ، در واقع ، Polaris دو برابر کرد که خروجی KRX 1000 با ۲۲۵ اسب بخار RZR Pro R ، که تا به امروز قدرتمندترین آن است ، یک جانور شن و ماسه ماسه ای که آرون تورپن ما تا ۸۰ مایل در ساعت (۱۲۹ کیلومتر در ساعت) قبل از غلبه بر احساس می کند “با احساس” اراده من برای زنده ماندن از نیاز من از نیاز من حتی حتی با کمبود “است.” سخنان عاقلانه ، گرچه او حساب می کرد که او فقط چند ثانیه دور از تسکین زیر ۱۰۰ مایل در ساعت (۱۶۱ کیلومتر در ساعت) بود که غرایز برای شماره گیری عقب می زدند.
و این حرفه ای در حال حاضر حتی قدرتمندترین یا سریعترین روی کاغذ نیست. Can-Am پادشاهی RZR را در سال ۲۰۲۳ با ۱۰۰ مایل در ساعت ۲۴۰ اسب بخار Maverick R ، پادشاه قدرت سلطنت صحنه جانبی مدرن ، دوباره سرنگون کرد.
این در آن جنگل ضخیم و بخار از ۲۰۰+ چهره HP و پتانسیل سرعت سه رقمی است که کاوازاکی رسما نیروهای خود را می فرستد که در حال جنگ هستند. یک نظم بلند ، اما آنها نه کور و نه آماده نشده ، و دقیقاً سلاح مخفی درست را برای تساوی این زمینه به ارمغان می آورند.
As biking fans already know, “H2” in Kawasaki parlance does not refer to an alternative combustion fuel (that's Yamaha, Toyota and Honda's gig) but serves as a designation indicating the presence of the unrelenting supercharged 998cc four-stroke inline-four time bomb Kawasaki first strapped to the ground-smashing 300-hp Ninja H2R, one of the all-out سریعترین ، مجنون ترین دو چرخ جهان که جهان دیده است ، در آن زمان یا اکنون. Ninja H2 خیابانی ۲۰۰ اسب بخار که به دنبال آن نیست ، هیچ گونه لجن و نیشست ، و رئیس جدید اطلس و Moto Moto Loz Blain آن را “پاراگون بیش از حد در جاده” عنوان کرده است.

اکنون که همان نیروگاه تقویت شده راه خود را به سمت طرف جانبی پیدا می کند ، و همانطور که کاوازاکی در یک فیلم تیزر پیش نمایش می شود ، این ماه کاهش می یابد ، با یک خط قرمز در جایی در محله ۱۰،۰۰۰ دور در دقیقه به ۲۵۰ اسب بخار تنظیم می شود. همان موتور ، همان اختلال هرج و مرج ، بازار جدید.
این رقم با پاورقی همراه است ، زیرا کاوازاکی خاطرنشان می کند که به جای استانداردهای SAE با استفاده از استاندارد ISO 4106 اندازه گیری شده و ممکن است در مقایسه با استفاده از دومی متورم شود. آیا هنوز هم می تواند Can-Am Maverick R را از بین ببرد ، یا کاوازاکی بیشتر به بسته کلی نگران است و بیش از حد متمرکز نیست اما یک شماره؟ در هر صورت ، باید یک نیروی جدی را برای حساب کردن اثبات کند.
ما باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری کسب کنیم زیرا این شرکت در حال حاضر در مورد این “پروژه توسعه مخفی” می گوید. اما اگر فرصتی برای پادشاه بسته شدن می خواهد ، بهتر است به زودی آن را فاش کند. تاریخ به ما می گوید که چیز عالی بعدی از قطبی و/یا can-am خیلی عقب نخواهد بود.
در زیر تیزر را برای خود تماشا کنید. طول نمی کشد
پروژه H2 – 250 اسب بخار
منبع: کاوازاکی
[ad_2]
منبع:newatlas
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰