کد خبر : 201352
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 شهریور 1401 - 16:52

وبلاگ چیست و چرا باید آن را ایجاد کرد؟

وبلاگ چیست و چرا باید آن را ایجاد کرد؟

حتی اگر مطمئن نیستید که وبلاگ چیست، بدون شک در مقطعی از زمان با آن روبرو شده اید. شاید هنگام جستجوی “دستور العمل های شام سالم” به وبلاگی برخورد کرده باشید. در واقع، اگر در حال خواندن این مطلب هستید، حدس بزنید چیست؟ شما در یک وبلاگ هستید.     اگر کسب و کار شما وبلاگ

حتی اگر مطمئن نیستید که وبلاگ چیست، بدون شک در مقطعی از زمان با آن روبرو شده اید. شاید هنگام جستجوی “دستور العمل های شام سالم” به وبلاگی برخورد کرده باشید. در واقع، اگر در حال خواندن این مطلب هستید، حدس بزنید چیست؟ شما در یک وبلاگ هستید.  

وبلاگ چیست و چرا باید آن را ایجاد کرد؟ - بای رپورتاژ

 

اگر کسب و کار شما وبلاگ ندارد، بهتر است در این مورد تجدید نظر کنید – بازاریابان B2B که از وبلاگ ها استفاده می کنند ۶۷ درصد بیشتر از کسانی که این وبلاگ را ندارند دریافت می کنند و وبلاگ ها به عنوان پنجمین منبع معتبر برای اطلاعات آنلاین دقیق رتبه بندی شده اند. 

در ابتدایی ترین حالت، وبلاگ ها می توانند به شما کمک کنند تا حضور آنلاین خود را توسعه دهید، خود را در یک صنعت متخصص ثابت کنید و سرنخ های با کیفیت بیشتری را به تمام صفحات سایت خود جذب کنید. اگر در فکر ایجاد یک وبلاگ برای کسب و کار خود هستید، یا به سادگی می خواهید بدانید که چیست، به خواندن ادامه دهید.

 

وبلاگ چیست؟

 

ابتدا، اجازه دهید تاریخچه مختصری را مرور کنیم – در سال ۱۹۹۴، جاستین هال دانشجوی کالج سوارثمور با ایجاد اولین وبلاگ، Links.net، اعتبار یافت. با این حال، در آن زمان، این یک وبلاگ در نظر گرفته نمی شد … فقط یک صفحه اصلی شخصی. 

در سال ۱۹۹۷، Jorn Barger، وبلاگ نویس Robot Wisdom، اصطلاح “وبلاگ” را ابداع کرد که برای توصیف فرآیند “ورود به وب” در هنگام گشت و گذار در اینترنت بود. اصطلاح “وبلاگ” در سال ۱۹۹۹ توسط برنامه نویس پیتر مرهولز به “وبلاگ” کوتاه شد. 

در مراحل اولیه، وبلاگ یک گزارش وب شخصی یا مجله بود که در آن شخصی می توانست اطلاعات یا نظر خود را در مورد موضوعات مختلف به اشتراک بگذارد. اطلاعات به صورت زمانی معکوس پست شده است، بنابراین آخرین پست ابتدا ظاهر می شود. 

به عنوان مثال، HubSpot در مورد موضوعات مختلف در مورد بازاریابی، فروش و خدمات وبلاگ می نویسد زیرا HubSpot محصولات مرتبط با این سه موضوع را می فروشد – بنابراین، به احتمال زیاد، نوع خوانندگانی که وبلاگ HubSpot جذب می کند شبیه شخصیت خریدار اصلی HubSpot خواهد بود. 

از طرف دیگر، زنی به نام کیکی یک وبلاگ مسافرتی شخصی به نام The Blonde Abroad راه اندازی کرد تا تجربیات سفر خود را مستند کند و نکات مفید و توصیه های سفر را در اختیار خوانندگان قرار دهد. وبلاگ او به یک شرکت بزرگتر خدمات نمی دهد، اما به او کمک می کند تا یک برند شخصی ایجاد کند. 

اگر یک وبلاگ شخصی به اندازه کافی موفق باشد، نویسنده می‌تواند از طریق حمایت مالی یا تبلیغات نیز از آن درآمد کسب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به ۵ استراتژی برای کسب درآمد از وبلاگ نگاهی بیندازید.

 

پست وبلاگ چیست؟

وبلاگ چیست؟ - بای رپورتاژ

 

یک پست وبلاگ یک صفحه وب جداگانه در وب سایت شما است که به موضوع فرعی خاصی از وبلاگ شما می پردازد. 

به عنوان مثال، فرض کنید یک وبلاگ مد را در وب سایت خرده فروشی خود راه اندازی کرده اید. یکی از پست های وبلاگ ممکن است با عنوان “بهترین کفش های پاییزی ۲۰۱۹” باشد. این پست به موضوع کلی وبلاگ شما به عنوان یک کل (مد) مرتبط است، اما به یک موضوع فرعی بسیار خاص (کفش های پاییزی) نیز می پردازد. 

پست های وبلاگ به شما این امکان را می دهد که در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مختلف رتبه بندی کنید. در مثال بالا، پست وبلاگ شما می تواند به کسب و کار شما امکان دهد در گوگل برای “کفش های پاییزی” رتبه بندی شود. وقتی کسی کفش های پاییزی را جستجو می کند و به پست وبلاگ شما برخورد می کند، به بقیه وب سایت شرکت شما دسترسی دارد. آنها ممکن است پس از خواندن پست شما روی “محصولات” کلیک کنند و به اقلام پوشاکی که شرکت شما می فروشد نگاهی بیندازند. 

وبلاگ چیست؟ - بای رپورتاژ

 

وبلاگ معمولاً بخشی از وب سایت کسب و کار شما است — اما برخلاف بقیه وب سایت های شما، باید با افزودن پست های جدید، بخش وبلاگ را مرتباً به روز کنید. علاوه بر این، وبلاگ شما ابزاری است که به شما امکان می دهد تا با آنالیز تعداد خوانندگانی که پست های وبلاگ شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند یا با اجازه دادن به خوانندگان برای اظهار نظر در مورد پست های فردی شما، بیشتر با مخاطبان درگیر شوید. به این ترتیب، یک وبلاگ بیشتر شبیه یک مکالمه دو طرفه است تا بقیه وب سایت شما. با این حال، یک وبلاگ می‌تواند یک وب‌سایت کامل نیز باشد، و اغلب، اگر وبلاگ صرفاً برای استفاده شخصی باشد – برای مثال، یک وبلاگ مسافرتی است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود فيلم و سريال و زيرنويس فارسي

چگونه یک رپوراتاژ آگهی خوب و موثر بنویسیم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح